Paikalla: Dan, Eila, Herkko, Matti, Markus
- Dan kertoi terveiset ohjausryhmän palaverista
- 22 osallistujaa laivaseminaariin 6.6.2014
- Meiltä osallistuu ainakin Dan, Eila, Herkko, Matti, Mira
- Ollaan kutsuttu mukaan myös Markku Ukkonen
- Työn deadline 1.5.2014, miten edetään?
- Tiina tekee loppuviilaukset ja tekstihuollon, työn oltava Tiinalla viimeistään 20.4.
- Työn lopputulemana 'Menettelyohje palveluiden kehittämiseen palvelumuotoilun näkökulmasta'
- Menettelyohje + caset: oma, Lahti, SOL, Ukkonen
- 11.3. tapaamme Markku Ukkosen, osoite: Ensilinja 1, 3krs. koulutustila UNO. Talon nimi on Helsingin kaupungin henkilöstökeskus.
- 17.3. mennessä Dan tekee ja lähettää raakaversion klubilaisille
- Klubilaiset kommentoivat työtä 24.3. mennessä
- Työn viimeistellään kommenttien perusteella seuraavassa palaverissa 27.3. kello 16.00-18.00 Laatukeskuksella.
- Tiina viimeistelee työn 1.5. mennessä.
- Käytiin läpi BM-käyntejä
- Lahdessa ihasteltiin visuaalista toteutusta
- Visuaalisuutta hyödyntämällä SOL-käynti saatiin yhdelle kalvolle
- Pohdittiin työn nimeä
- "Totuus on asiakkaan silmissä"
- "Katso asiakkaan silmin"
- "Kokemusta rikkaampi asiakas"
- Alustava sisällysluettelo:
- Johdanto palvelumuotoiluun
- Palvelumuotoilun teoria - mitä on palvelumuotoilu?
- Menettelyohje palvelumuotoilun hyödyntämiseen (prosessipätkä)
- Case Päijät-Hämeen keskussairaala
- Case SOL Palvelut Oy
- Miten työ on tehty? BM-tarina 2012-2014
- Yhteenveto
- Lähdeluettelo
- Seuraavat palaverit
- 11.3. kello 16.00 tapaamme Markku Ukkosen, osoite: Ensilinja 1, 3krs. koulutustila UNO. Talon nimi on Helsingin kaupungin henkilöstökeskus.
- 27.3. kello 16.00-18.00 Laatukeskuksella.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti